Pentru a preveni limitarea răspândirii noului coronavirus, reprezentanții Oficiului de Cadastru și Publicitate Imobiliară Dolj au sistat activitatea cu publicul până la sfârșitul acestui an. Astfel, oameniipot opta pentru serviciile disponibile on-line prin intermediul sistemului informatic de cadastru si carte funciară. Sesizările, petițiile și memoriile vor putea fi transmise pe adresa de e-mail a instituției sau prin poștă.
Până la sfârșitul acestui an, publicul nu va avea acces în incinta OCPI Dolj. Astfel, primirea sesizărilor, petițiilor și memoriilor se va face prin corespondență, folosindu-se mijloacele de comunicare electronică sau poștă, până la ridicarea restricțiilor impuse de autorități pe durata stării de alertă. De asemenea, solicitanții pot primi informații referitoare la serviciile oferite prin e-mail, accesand site-ul OCPI Dolj, dar și prin intermediul liniilor telefonice, care vor funcționa de luni până joi în intervalul orar 08.00 – 16.30 și vineri între orele 08.00-14.00. Audiențele vor fi acordate telefonic, prin e-mail sau prin sistem de videoconferință.