Direcţia de Evidenţă a Persoanelor Râmnicu Vâlcea va avea program cu publicul şi în ziua alegerilor locale, astfel încât să rezolve operativ toate solicitările privind eliberarea documentelor de identitate persoanelor cu drept de vot. Râmnicenii care au pierdut actul de identitate sau cărora le-a fost furat buletinul sunt aşteptaţi la sediul instituţiei atât sâmbătă, cât şi duminică. În ziua alegerilor programul de lucru se încheie la ora 18.00.
În contextul alegerilor din 27 septembrie, Direcţia de Evidenţă a Persoanelor Râmnicu Vâlcea va avea program prelungit în acest weekend. Eliberarea actelor de identitate se va face cu respectarea reglementărilor legale. Astfel, râmnicenii trebuie să depună o cerere la sediul instituţiei şi să prezinte mai multe documente în copii şi original, cum ar fi certificatul de naştere, certificatul de căsătorie sau hotărârea de divorţ, documentul cu care se face dovada adresei de domiciliu şi, după caz, cel cu care se face dovada adresei de reşedinţă, precum şi chitanţa reprezentând contravaloarea cărţii de identitate.
Râmnicenii al căror act de identitate a expirat în timpul stării de urgenţă sau a stării de alertă nu sunt obligaţi să solicite eliberarea unui nou buletin. Conform legii, actele de identitate care au expirat începând cu data de 1 martie 2020 îşi menţin valabilitatea pe toată perioada stării de urgenţă/alertă, precum şi pentru o perioadă de 90 de zile de încetarea acestei stări.
Etichete: acte de identitate, buletine, program prelungit, valcea