Până la sfârșitul anului veți putea depune și solicita de la Consiliul Județean Dolj documente în format electronic în domeniul urbanismului. Instituția va avea și un nou portal electronic, prin care cetățenii vor avea mult mai ușor acces la informații publice.
Mult așteptata digitalizare din sistemul public va ajunge și în Dolj. Consiliul Județean implementează două proiecte europene care vor transforma relația cu cetățeanul într-una digitală. Toate documentele din domeniul urbanismului vor putea fi solicitate și obținute online.
Autoritățile spun că vor putea fi obținute online certificate de urbanism, avize, prelungiri ale autorizațiilor de construire sau desființare și alte documente. Pentru acest lucru, de câteva luni a început o amplă acțiune de scanare a arhivei instiutuției. Până acum au fost scanate peste 30 de mii de bibliorafturi cu documente dintr-un total de peste 90 de mii cat numără arhiva instituției. Digitalizarea a început cu serviciul de urbanism pentru că acolo se înregistrează cel mai mare volum de muncă.
Noul portal al Consiliului Județean Dolj va asigura și o legătură cu instituțiile din subordine. Astfel, cetățenii nu vor mai pierd timp cu obținerea diverselor avize.
Proiectele privind digitalizarea însumează peste două milioane de lei. Conducerea CJ Dolj spune că până la sfârșitul anului vor putea fi cerute documente online.