Astăzi s-a lansat Strategia de Turism a Județului Dolj. Este vorba despre un proiect al Consiliul Județean Dolj implementat cu finanțare din fonduri europene. Potrivit acestei strategii, autoritățile județene și locale vor avea în vedere promovarea adecvată a municipiului Craiova, resursele gastronomice locale care pot încuraja un nou tip de turism, valorificarea cursului Dunării, protejarea și valorificarea patrimoniului cultural din județ și includerea lui în rute culturale la nivel național și internațional. Reprezentanții firmei care a efectuat strategia au creat și un logo dar și un slogan: “Dolj – mai mult decât ne imaginam”.
Proiectul este, momentan, despre ce va trebui să se întâmple în următorii ani. Strategia se întinde pe 400 de pagini. Se dorește o creștere a numărului de turiști. Obiectivul principal este de a poziționa județul ca o destinație pentru călătorii scurte care pot deschide orizonturi noi în dezvoltarea turistică.
La eveniment au fost și reprezentanți ai autorităților locale, ai instituțiilor de cultură, dar și din domeniul Horeca.
Scopul urmărit prin implementarea Strategiei de Turism a Județului Dolj pentru perioada 2021-2027 este revigorarea turismului în județul Dolj printr-o strategie modernă, pe termen mediu și lung.