Din data de 9 aprilie, Serviciul Public Comunitar Regim Permise de Conducere și Înmatricularea Vehiculelor Argeș își reduce activitatea, întrucât 16 polițiști din cadrul acestui serviciu au fost delegați să lucreze pe perioada stării de urgență la Inspectoratul de Poliție Județean Argeș.
Activitatea Serviciului Permise – Înmatriculări Argeș va fi asigurată de doar 5 angajați într-un program cu un singur schimb. Relațiile cu publicul se vor desfășura între orele 8.30 – 15.30. Toate programările online în afara acestui interval orar au fost anulate.
În aceste condiții, conducerea Serviciului Permise – Înmatriculări Argeș recomandă cetățenilor să se adreseze instituției doar în caz de urgență, chiar dacă au programare.
Valabilitatea documentelor eliberate de autoritățile publice care expiră în perioada stării de urgență se menține până la încetarea acesteia. Astfel, permisele de conducere, autorizațiile de circulație provizorie precum și dovezile înlocuitoare ale certificatelor de înmatriculare și permiselor de conducere care vor expira pe perioada stării de urgență vor fi considerate valabile pe întreg teritoriul României, până la încetarea stării de urgență.
Cererile de preschimbare pot fi depuse într-un termen de 90 de zile de la data încetării stării de urgență – conform dispozițiilor art. 12 (1) din Ordonanța Militară nr. 3 din 24.03.2020.
Aceleași reglementări se vor aplica și documentelor necesare operațiunilor de înmatriculare/examinare/ preschimbare permis de conducere (ex. Certificat de autenticitate, documentul emis de unitatea medicală autorizată – fișă mediclă, dosar școlarizare etc.) care vor expira în perioada stării de urgență.
Sursa: Informare de presă Instituția Prefectului Județul Argeș