Târgul de Crăciun din Craiova a fost premiat pentru contribuția la promovarea turismului românesc. A fost recunoscut drept unul dintre cele mai de succes evenimente care promovează România ca destinație turistică, la nivel internațional. Distincția a fost acordată în cadrul lansării celei de-a patra ediții a studiului „Carta Albă a Turismului din România”, un eveniment organizat de IMM România, singura confederație reprezentativă la nivel național pentru întreprinderile mici și mijlocii.
Târgul de Crăciun din Craiova a devenit un punct de referință pentru sărbătorile de iarnă. Târgul a oferit o experiență unică prin iluminatul festiv și decorațiunile spectaculoase, prin meșteșugurile tradiționale și produsele autentice puse în vânzare de comercianți. Potrivit autorităților locale, acest premiu confirmă impactul pozitiv al Târgului de Crăciun asupra imaginii turistice a României, prin atragerea unui număr impresionant de vizitatori din țară și din străinătate. Desemnat de specialiști cel mai mare din Europa și votat de turiști din toată lumea pentru a doua oară consecutiv al doilea cel mai frumos din Europa, Târgul de Crăciun Craiova a înregistrat, în 2024, cele mai multe premiere: cel mai întins târg de Crăciun din Europa, un număr record de vizitatori – două milioane, atracția fenomen – Sania zburătoare a lui Moș Crăciun – cea mai înaltă din Europa de Sud-Est, prima oară în România și proiecții dinamice realizate cu ajutorul inteligenței artificiale.
Evenimentul organizat de IMM România evidențiază importanța turismului în dezvoltarea economică a României și promovează inițiativele de succes care pot servi drept modele pentru alte comunități.