Depunerea documentelor pentru obținerea unui aviz sau a unei autorizații de la primărie sau plata impozitelor sunt acum la un click distanță de fiecare cetățean care solicită un document de la Primăria orașului Drobeta-Turnu-Severin. Toate acestea pot fi făcute de solicitanți de pe telefonul mobil sau de pe calculatorul de acasă și au fost posibile prin implementarea unui proiect european de reducere a birocrației, accesat de autoritatea publică locală.
Cu ajutorul aplicaţiei, utilizatorii pot avea o conectivitate mult mai facilă cu administrația locală, atunci când vor să obțină un document de la primărie sau să facă o sesizare. Dar cel mai important, toată baza de documente a primăriei va fi comună.
Și plata impozitelor sau a altor taxe locale a fost mult simplificată prin implementarea noi aplicații. În plus, în curând, în zone publice de interes de la nivelul orașului Drobeta Turnu-Severin vor fi instalate echipamente la care cetățenii își vor putea plăti impozitul.
Reprezentanții primăriei spun că proiectul a fost implementat tocmai pentru a îmbunătăți relația cu cetățenii. În plus, aplicația oferă și o monitorizare mai bună a activității angajaților primăriei.
Valoarea totală a proiectului a fost de 3,7 milioane de lei, din care 2,3 milioane de lei sunt bani europeni.