Nu doar facturile mari sunt problema românilor exasperați de prețurile la gaze și energie electrică, sunt și români care în loc de o factură la gaze, au primit două de la societăți diferite. Este situația în care se află un bărbat din Drobeta-Turnu Severin, care a primit o factură la gaze naturale de la o societate cu care nu a încheiat niciun contract. Omul e pus în încurcătură pentru că a încercat să lămurească situația, dar nici nu prea are cui reclama, pentru că nu a putut lua legătura cu furnizorul, care nu are birou în județul Mehedinți.
În luna octombrie, după ce a primit o notificare că va trebui să plătească un preț de șapte ori mai mare la gaz, din partea furnizorului local, acest domn a făcut imediat cerere și s-a dus la o altă firmă. Ulterior, cei care îl notificaseră au renunțat la distribuție, care a fost preluată ca furnizor de primă instanță de o altă societate. Însă, după o perioadă nu s-a mai ținut nimeni cont că bărbatul solicitase transferul și a fost facturat atât de furnizorul cu care are contract, dar și de cel la care a renunţat.
Bărbatul spune că nu va plăti factura unui furnizor cu care nu a încheiat contract, dar în același timp ar vrea să lămurească situația. Numai că nu prea are cu cine, pentru că furnizorul nu are biroul la Drobeta-Turnu-Severin, iar la telefon nu răspunde nimeni.
În Mehedinți, reprezentanții Protecției Consumatorului au primit până acum zeci de sesizări care vizează nereguli la emiterea facturilor, cele mai mari fiind legate de facturarea greșită a consumului de gaze naturale.