Se prelungeşte programul de lucru la Direcţia de Evidenţă a Persoanelor din Râmnicu Vâlcea. În acest weekend, instituţia îşi va adapta programul cu publicul astfel încât să rezolve solicitările privind eliberarea documentelor de identitate persoanelor cu drept de vot.
În zilele de sâmbătă şi duminică, funcţionarii din cadrul Direcţiei de Evidenţă a Persoanelor Râmnicu Vâlcea vor primi documente în intervalul orar 8-16, iar eliberarea actelor de identitate se va face duminică, între orele 08-21. Se vor soluţiona cu prioritate cererile privind eliberarea de noi cărţi de identitate în cazul deteriorării, pierderii sau furtului actului de identitate. Râmnicenii care solicită eliberarea de noi acte trebuie să depună la sediul instituţiei o cerere şi, după caz, actul de identitate şi cartea de alegător, certificatul de naştere şi certificatul de căsătorie, certificatul sau hotărârea de divorţ, certificatele de naştere ale copiilor cu vârsta mai mică de 14 ani, în original şi copie, precum şi documentul cu care se face dovada adresei de domiciliu sau de reşedinţă, precum şi chitanţa reprezentând contravaloarea cărţii de identitate. Autorităţile atrag atenţia cetăţenilor ale căror documente de identitate au expirat începând cu data de 01 martie 2020 că actele sunt valabile pe toată perioada stării de urgenţă sau alertă, precum şi pentru o perioadă de 90 de zile de la încetarea acestei stări.