Târgul de Crăciun din Craiova, deschis de aproape o lună și desemnat cel mai frumos din Europa, aduce și un boom economic. Hotelurile și restaurantele sunt pline, iar mulți turiști din țară și străinătate vin special în Craiova. Comercianții de la căsuțele din centrul orașului, dar și reprezentanții Horeca susțin că se bucură de profituri consistente, în această perioadă a sărbătorilor de iarnă. Străzile sunt pline, hotelurile funcționează la capacitate maximă, iar comercianții și proprietarii de restaurante vorbesc despre vânzări record.
În Craiova, magia sărbătorilor nu se vede doar în miile de luminițe, ci și în cifrele care cresc spectaculos. Comercianții vorbesc despre vânzări record, iar industria Horeca trăiește una dintre cele mai prospere perioade ale anului. Multe hoteluri din Craiova sunt la capacitate maximă, iar administratorii unităților de cazare spun că rezervările pentru Crăciun și Revelion s-au făcut cu mult timp înainte.
Restaurantele din centrul orașului sunt și ele pline. Bucătarii gătesc într-un ritm alert, pentru a face față numărului mare de clienți. Un restaurant cu specific italian a fost deschis în centrul vechi al Craiovei în urmă cu o lună, chiar în momentul în care s-a dat start târgului de Crăciun. Administratorii spun că au avut o perioadă foarte bună până acum, cu vânzări record.
Și comercianții de la căsuțele din centrul Craiovei spun că ediția din acest an este, fără îndolială, cea mai bună de până acum, au foarte mulți clienți, iar vânzările au fost peste așteptări.
Craiova este un oraș care, în perioada Târgului de Crăciun, prin decorațiunile de poveste, milioanele de luminițe și restul atracțiilor: sania zburătoare, Moș Crăciun pe tirolianaă, roata panoramică, reușește să-și reinventeze economia de sezon, dar și să atragă foarte mulți turiști din țară și străinătate.
Târgul de Crăciun din Craiova nu mai este doar o atracție de sezon este un fenomen care impulsionează orașul, îl pune pe harta turistică a Europei și îl transformă într-un adevărat motor economic.















